[silindi] O sarsıntı,saniyeler içinde beynimden geçen düşünceler,evladımı yatağından kaptığım gibi masa altına girişimiz..sokakta ağlayan çocuklar,kadınlar asla gözümün önünden gitmiyor.Panik atak oldum resmen eşimin uyumasına müsade etmiyorum her an tetikteyim.Allah’ım bir daha yaşatmasın... 🥺
Kuzumveben [silindi] 10 dk once oldu 3.9 olarak girdi afad valla Rabbim beterinden korusun korkuyoruz 😥
Mavilim55 [silindi] 5.8 olanı hissettik gündüz ama hâlâ uyumuyoruz eşim uyumasın diye uğraşıyorum tuvalete gitsem oğlumu kim koruycak diye korkuyorum
Kuzumveben Deletedmom_12 artcilar devam ediyor edebilirde hanımlar tedbirli olalım bebeklerimizin cantasi ihtiyaclari yiyeceklerini sularini hazirlayalim ne olur ne olmaz Allah bilir herseyi ama tedbir almakta fayda var diye dusunuyorum
[silindi] Korkudan wc ye bile gidemez oldum,içim hep pır pır. 3,9 luk oldu saniyeler sürdü ama hali hazırda olan korkumuza tuz,biber oldu. Bu gece uyku yok
[silindi] Mavilim55 Bende eşimi uyutmadım hala wv ye zar zor girebildim.Her an tetikte olmak çok ürkütücü🥺
Mavilim55 [silindi] 5.8 olanı hissettik gündüz ama hâlâ uyumuyoruz eşim uyumasın diye uğraşıyorum tuvalete gitsem oğlumu kim koruycak diye korkuyorum
[silindi] Mavilim55 Aynı durumdayız,bnde inanılmaz etkilendim.En çok ta yavrum için korkuyorum.Rabbim hepsini korusun
[silindi] Mavilim55 Aynı durumdayız,bnde inanılmaz etkilendim.En çokda yavrum için korkuyorum.Rabbim hepsini korusun