Gizem011 Sık sık olmasına bi şey diyemem. Bez değişikliği deneyebilirsiniz… Islak mendil de. (Prima Pampers Aqua öneririm.) Normal durumda yaptıklarınız yeterli pişik olması için. Sorun diğer etkenler olmalı. Pişiği geçirmek değil de oluşumunu önlemek gerek. Zaten kaka bekletmiyorsunuzdur popoda. İlerlemiş bir pişik olduğunda da en iyisi çinko içeren kremlerdir. Hamazinc gibi. Sürekli kullanım için için fazla ama bence. Ben sadece pişik fazla olduğunda kullanıyorum, ertesi güne sönmüş oluyor. Normal zamanda Sudocrem.