Merhaba kızlar ben dün Bebelac gold 1 aldım kızıma hep onu kullanıyordum 2 paket 900 gramlık bir açtım full balık kokuyor ona güvenemedim normal gold olmayanı aldım yüne balık kokusu geliyor sonra gittim Sma aldım o da balık kokuyor ve bu üç gündür var ondan öncekilerde hiç böyle koku yoktu yaşayan var mu ne yaptınız