Benim kızım da 32 aylık aynı durumdayız, bir türlü düzen oluşturamadım, bende postları araştırıyorken sizin postu gördüm, çare bulabildiniz mi bari ? Geç uyuma bağışıklığı da etkiliyor, en çok ona üzülüyorum, bu sabah 7 de uyandı öğlen 12 de zorla uyuttum, az önce de uyku şurubu verip uyuttum, şimdi de çok üzülüyorum şurup verdim diye