2 gün önce bezini değişirken bir baktım kaşla göz arasında telefonumu almış oğlum ısırıyor. Baktım ekranda cam kırılmış. Hemen ağzını açtım mercimek kadar bir parçayı çıkardım. Cam dediysemde plastikvari bir malzeme. Çocuk elini diline götürüyor durmadan böyle afedersiniz saç olurda alırsın ya öyle bir şey yapıyor. Işıkla baktım morarma kanama yok dilde bir şey görünmüyor. Çocukta huysuz vs değil oyun oynarken falan yapıyor özellikle. Aklıma geldi ufak toz parçası gibi cam mı diline battı acaba diyr sizce ?😞