3bebeli_ana eymeninannesi11_ AA onu ben çok araştırdım bizim de elektrik öyleydi daha yeni sistem olduğu için diğer leri de eklenecekmis zqni var yani
pamukseker_ Mnc e devletten sosyal yardım başvuru yaz oradan yap canım açıklama kısmına hangi yardımdan yararlanmak istiyorsan yaz elektrik olur para yardımı olur doğalgaz olur kömür olur hangisine ihtiyacın varsa yaz
3bebeli_ana Deletedmon_65 canım e devletten sosyal yardım başvuru hizmeti yazıyorsun oradan başvuru yapılıyor aile destek odemesini de almak istersen oradan seçiyorsun
3bebeli_ana UmeyrBeram canım edevlwtten sosyal hizmetler başvuru kisimindan yapıyorsun aile destek ödemesi için hem elektirik yardımı çıkıyor hem destek paketi alıyorsun doğal gaz için de başvuru yapıyorsun
Feraye_ 3bebeli_ana başvuru yaptım bende 2 ay oluyo süreç devam ediyor yaziyo neden cikmiyo ya ben ısınma desteği almiyoruma tiklamistim yeniden başvuru yapsan elektirik doğalgaz yardımıma başvuru yapsam geri
Milamoms 3bebeli_ana banada yatmış faturayı ödemeyi deniyorum olmuyor PTT kurum odemelerindede görünmüyor
balpetegimmmm 3bebeli_ana cannm takip ettiğin kişiyi söylermisin bende takip ediyim iki aydır yatırdu yardım bu ay yatmamış hala