Happy Kids Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Sezeryan dikiş yerinde şişlik
Eses1233
Dikişin hemen üstünde şişlik normal mi
Eses1233
Eses1233
2 Ay önce sezeryan oldum
elams1
Eses1233
akıntı yoksa sadece şişlikse normal canım
Cerenyrt
Eses1233
evet normal benimde öyle zamanla inecek
Tuba
Eses1233
8 ay oldu hala şişlik var
Deletedmom115
Eses1233
Evet normal bir durum.
Ravza18
Eses1233
normal cnm 1 sene oldu hala hafif var o şişlik