Herkese selam
Oğlum 8 aylık olmak üzere ve 6.ayın sonlarından beri kulak ağrısı yaşıyor 🥹 nerden anladığımı soracak olursanız sürekli eli kulağında özelliklede emerken veya birşeyler yedirirken geceleri bianda ağlayarak uyanıyor ve yine kulağını tutuyor 2 tane dişimiz çıktı diştendir dedik ama hala devam ediyor ve bu beni çok üzüyor kulak ağrısı başladığında çok zor devlet hastanesine sıra bulmuştum ama maalesefki işlem için bebeğimin uyuması gerekiyordu bi türlü uyumadı o yüzden kulaklarına detaylı bakılmadı özel hastaneleri aradım çoğu 1 yaş altına bakmadığını söyledi bi kısmıda ya bölüm yok yada doktor 🤦🏻♂️ devlette sıra bulmak mümkün değil ne yapacağımı şaştım kaldım 🥹 zeytinyağı dediler 2 günde 1 her iki kulağına 1er damla damlatıyorum rahatladığını hissediyorum ama kısa süreli anne sütü dediler onuda denedim ondan pek sonuç alamadım 🤧 çok uzatmadan varmı bizim gibi bir durum yaşayan varsa nasıl çözüm buldunuz ben anladım ki doktor detaylı bakmadan buna bir çözüm yok ilaç kullanması gerekecek sanırım bilgilerinize ihtiyacım var şimdiden çok teşekkkürler🫶🏻