ebruakca18 itirazları kabul edilir mi bilemiyorum ama öncesinde mağazada çalışmış biri olarak şunu söyleyebilirim, müşteri hangi fiyattan gördüyse o fiyattan almak zorundadır. Ortada bir zarar durumu varsa bu müşteriye değil, mağazaya veya zammı ürünün etiketine yansıtmayı unutan personele yansıtılır.
Sistemden kaynaklı bile olsa siz gördüğünüz fiyattan almak durumundasınız. Zarar etmeleri sizi ilgilendirmez, sistem kontrolünü sağlasalardı. Anlık bir hata değildi; birçok kişi o fiyattan aldı. Sonrasında iptal edip düzelttiler belki saatler sonra.