Aysecankdr Kuzum 2.5 yaşında uni baby göz yakıyor memnun kaldığınız şampuanları paylaşır mısınız lütfen
Naturall Aysecankdr hemen hemen her markayı aldım bir bayan ecowell yazmış onu sa kullandım oğluma çok güzeldir tavsiye ederim. Ben şu an Baby me kullanıyorum memnunum gayet
Aysecankdr NukleerBaslikliKizz uni baby saçlarını da keçe gibi yaptı minies nasıl o konuda hangi serisi
livanurvealpinannesi61 Aysecankdr çoğu göz yakıyor malesef. İçinde kimyasal olduğu için. Hipp baby kullanıyorum 4 yıldır göz yakmıyor.
MelindaMelisa Aysecankdr Minoris kullanıyorum küçük kızıma.Ama büyük kızıma organik şampuanlar yaramıyor.Hepsini denedim saçlarını döktü.Dalin binerek dökmedi
Aysecankdr MelindaMelisa kuzum gözleri yandığı için artık banyo yapmak istemiyor acil iyi bir şampuan bulmalıyım
MelindaMelisa Aysecankdr Minoris yakmıyor.Yeğenimdede denemiştim.Bende kullandım yakıyo mu diye yakmıyordu