Selcanasral Nekadarlık bebeğiniz yalnızca anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal. Bizim rekorumuz 12 gün sonra 3-4 derken düzeldi. Gaz çıkarıyorsa bağırsakları düğümlenmemiş demekmiş yani sadece yapmıyor yapacak merak etmeyin karnında sertlik olup olmadığın kontrol edin. Ağızdan alttan zeytinyağı vermenizi tavsiye edenler gelir birazdan ama gerek yok kabız değil sadece bu bir süreç. Şunu da eklemek isterim fitil veriyorlar hemen ve bazı çocuklar fitil tüm bağırsakları boşalttığı için mamaya başlayıp anne sütünü bırakıyormuş bazı çocuklar da 6 ay fitil olmadan yapamıyormuş 12 gün kolay geçmedi aramadığım doktor sormadığım anne kalmadı sonuçlar bunlar 🙂