Att-anneee Cns15 Bi kere kullandım inceliği güzel ama yan bantları hiç esnek değil sızdırma yapmadı bebeğimde fakat onunda kalıpları çok küçük bütün bezler gibi yaklaşık 4 aylık bebeğime 4 ya da beze göre 5 numara bez alıyorum ilerisi nolcak bilmiyorum
sedaelif Cns15 prima ve sleepy de denedim sleepy bizdede pişik yaptı. Prima çok iyi geldi ama biraz pahalı. molfix kullanıyorum şimdi molfiks de çok iyi. Sızdırma falanda yapmıyor..