AntiSosyallKelebek nesekaan Kızım da öyle ben artık şurup vs yazdirmiyorum direk igne yazdırıyorum hem kolay geçiyor hemde bukadar zor olmuyor
Mom0008 nesekaan şırıngaya çekip veriyorum hastalık zamanı istemiyor içmek zorlada olsa veriyorum zor geçiriyor çünkü poşetle bardaktan içirmeyi denetin birde meyve suyu vs diye