egemoms2 Ysnm1 benim oğlumda aynı sekidle 11 de uyuyor, yemek yemiyor. Atlıyor zıplıyor. İstediği olmayınca ağlama krizleri… Canları sağolsun yeter ki🤲
Bebitom_3 Ysnm1 bizimkide yerinde durmuyor hep yükseklerde gezmek istiyor düşecek diye ödüm kopuyor sandalyeyi çekip kalorifer peteklerine çıkıyor sandalyeye çıkıp gözümün içine bakıp anne diyip sallıyor korktuğumun farkında gerçekten çok zorlanıyorum uyku düzenimiz iyice altüst oldu akşam 11 uyuyup sabah 6 da kalkıyor 🤯artık ne yapacağımı şaşırdım dolaplardan da vazgeçmedi karıştırma Dökme huyumuz halen bitmedi yemek konusunda memeye düşkünlüğümüz arttı artık kesmeyi düşünüyorum
egemoms2 Bebitom_3 eksiği yok fazlası var belkide, bazen dayanamayıp bağırıyorum bu seferde çok üzülüyorum
Emi91 Ysnm1 inanin bana yanliz degilsiniz oglum suaralar cok fena oldu hem gece hem gündüz .. bilmem kac kere memeye uyaniyor.. istedigi sey olmayinca yada ben onu anlamayinca „hayiiir“ deyip bagirip ciglik cigliga agliyor ve daha daha.. yani taniyamiyorum suaralar oglumu .. 22aylik.
Ela85 Ysnm1 benim kızımın aklı çıkıyor bi yerden inerken, tırmanmayı beceremiyor. Yemek çok az yiyor, emme konusunu çok abarttı sabaha kadar ağzında son azılarını çıkarıyor. İlk kızım örümcek adam gibiydi bu da böyle sandalyeye bile zor çıkıyor☺️
Bebitom_3 egemoms2 birkaç gündür daha çok coştu herşeye ağlar oldu artık nr yapacağımı şaşırdım psikolojik olarak çöktüm tehlikeli şeyler beni çok korkutuyor yoksa evi dağıtsın umrumda değil
Bebitom_3 Ysnm1 galiba çok zorlanıyorum Artık yetemiyorum erken bir kızım var bide hangisiyle uğraşacağımı şaşırdım sinirimi büyük olandan çıkartıyorum ne yapsa gözüme batıyor vicdanım 2 yaşına kadar emiz diyor mantığım kesmezsen yemek yememeye devam edecek diyor kafam alak Bulak
egemoms2 basakhanim34 tek tek kelimeleri var fakat ikili kelimeler ehala gecenedik. Tam çıkaramıyor sanki.. sizin ki nasil
Melek1921 Yaa benim kızda hiç durmuyor iki lokma yedirene kadar akla karayı seçiyorum koltuğun tepelerinden inmiyor 😂 uyku muhabbeti de iyice karıştı geç konuşacak galiba benimki
basakhanim34 egemoms2 yok izletmedim. İzlemediği halde bu durumda, kitap da okuyoruz. Neden böyle çözemiyorum.
egemoms2 basakhanim34 aynen bende öyleyim. Belki çok üzerine dustugumuz için, biraz akışına bırakmak lazım sanki