Merhaba hanımlar 6 aylıgız biz 5 aydan beri ek gıdaya basladık son bir haftadır her gıdadan sonra katı kaka yapıyor yani kabız degil aslında yapabiliyor ama neden her yemek ten sonra yapıyor verdiğim gıdaları da kestim ara verdim degişmedi doktora gösterdik sıkıntı yok dedi anlamadım gitti sizdede aynı sorunlar oldumu