Bizimde kapandı suan 4.5 aylık bıngıldagın erken kapanması kötü birsey değil arkadaşlar ama tabiki doktor takibi olmalı yanş suturlar açıksa bş sorun olmuyor biz çocuk doktoru beyin cerrahi normlejiue gittik bebegın kafa takıbı yapılıyor hani her ay ölçülüyor ya büyüdüğü müddetçe problem olmuyormus önemli olan kafa çapının büyümesiymiş