Mervetan ½ gündür evet ama beyaz gürültü açıyorum bi 5 dakika hızlı sallıyorum gidiyor ama onun dışında salla bırak tekniğiyle uyutuyorum geceleri. Gündüzleri kucakta 5 dakika popoya pis pis pat pat yapıyorum odasında yatırıyorum 30 sn sallıyorum uyuyor. ½ gündür huysuzlugu da dış çıkarıyor sanırım salyasi aşırı arttı ve pişik oldu bezini kremini de değiştirdim ama hemşire bı yakınım var dış belirttileriymis ondan pişik oluyormus. Yoksa atak ayinda diye aman aman bi huysuzlugumuz yok çok şükür🙏 bide kehribar kolye takıyorum ben bebeğime 2.5 aylıkken aldım valla bence o yüzden bu kadar rahat geçiyor ondan önce işkence çekiyorduk 😂😂