Keşke benimki de öyle olsa, 10bucuk aylığız hep babasına 7.aydan beri hep babasını istiyor hatta işten geldiğinde kucağına alıyor ve bıdaha bana gelmiyor çocuk , canım sıkılmiyor değil yanı, beni sevmiyor bu çocuk diyorum eşime , hatta bazen annemlere bırakırım akşama kadar beni görmez gene de direk babasına sarılır bence Bizim durum daha tuhaf