drnerkn merhaba kızım 15 aylık doktor enfeksşyon var diyip antibiyotik basladı eve gelince baktım crp 0-10 arası diyor normal deger bizim 19 cıkmıs çokmu yüksek sayılıyor tehlikeli boyuttamı
Mom0008 drnerkn bizim 71 çıkmıştı crp 3 günlük iğne ardından antibiyotik tedavisi başladı ventolin verdi biraz daha ilerleseymiş zatürre çevirebilirmiş dedi ciğerleri tutulmuş şükür iğneden sonra toparladı düzenli kullanın düşecektir
drnerkn Yldzayla Mom0008 Wonderm çok tesekkür ederim berbat bir ates bogaz diş eti enfeksiyonuyla savasıyıruz hastanede sormak crp yi aklıma gelmedi bu saatte de arayanazdım doktıru içim rahatladı tesekkür ederim
Wonderm Çok yüksek değil canım benim bebeğimin 35 çıkmıştı dr iyi bari çok yüsek değil demişti. Ama tabii tedavi edilmezse yükselebilir
Yldzayla Hayır yuksek değil canım biz 200lerden düşmüştük bir hafta hastanede yatarak geçen kış.. Allah tekrarını yaşatmasın.. geçmiş olsun sizede
Bebeto_Be 18 çıktı ve 3gün hastanede yatırdı özel hastaneydi o yüzden mi artık bilmiyorum ama zatüre başlangıcı dedi
Mom0008 Bebeto_Be zatürre başladığı için yatırmıştır bizimde 71 di doktor inşallah zatürre çevirmez yokse yatış vericem demişti şükür iğnelerden sonra topladı