Ozlemilayy1 Kızım 1 yaşında emeklemeden desteksiz yürümeye başladı. suan 16 aylık oturunca ya da yatınca kalkamıyor biz kaldırınca çok güzel yürüyor koşuyor. Nasıl bir yol izlemeliyiz?
Merlinlin Ozlemilayy1 doktor gördüyse ve sprun yok dediyse yapacak bişi yok bence. Benim oğlum 16 aylık yürüdü evham yapmıştım çok. Tutunup kalkması da geç olmuştu ama zamanı varmış. Tabi doktor kontrollerini ihmal etmedim doktor sıkıntı yok dediği için rahatlamıştjm
sedaelif Ozlemilayy1 maşallah emeklemeden yürümüş. acaba emeklemediği için kol kaslarımı gelişmedi? neden kalkamıyor🤔 doktora bi danışsana canım