Morelim cok bozuldu bugun bebegimin 6 ay asisi vardi suan 6 ay 20 gunluk bi erkek bebek tadimlara basladik ek gida icin , muayne eden hemşire biraz kilosu geri kalmis dedi 3 kilo doğdu 2800 e kadar dustu ve şuan 7300 cikti bugun , sonradan da dogdugu kiloyu gorunce neyse iyi iyi dedi ama aklim cok karisti emziriyorum surekli ayriyetten bisiler tattirmaya basladik ve iyi gidiyo olarak dusunuyodum sizce bu islerden anlayan biri yorum yapabilir mi iyi mi değilmi kilosu? kilo aldirmak icin ne yedirebilirim ? Ne yapabilirim ? Aklim cok karisti morelim cok bozuldu yetemedim mi bebegime diye