Niye bu kadar üstüne gidip hem kendinizi hem bebeğinizi strese sokuyosunuz ki. Açlıktan ölmezler korkmayın yani rahat olun hastalık bu biz bile hasta olunca ağzımızı açamıyoruz onlar ne yapsın. Bi şeyler yiyince daha çabuk iyileşirler tabi ama olmuyo yani bazen. Benimde oğlum şuan bu durumda bugün sadece emzirdim onun dışında ağzına asla bi şey sürmedi ısrarda etmedim iyi olunca yine eskiye dönecek sonuçta