Srlam, kızlar…
Emziriyorum ve sürekli çikolata canım istiyor, sürekli birşeyler atıştırma ihtiyacı duyuyorum. Göbeğim artık çıkmaya başladı ve sarkıyo. Popom ve basenlerim yağlanmaya başladı. Kilom 71/72/73 civarı hep. Aynı duruyo fakat şişiyo karnım v.s.
Endişeleniyorum daha sonra bu yağlar yapışıcakta hiç kilo veremeyeceğim diye. Normal kilom 60. 65 olmasamda iyi.
Fakat emziriyorum, sütümdr kesilsin istemiyom.
Yardımcı oöabilir misinizz🫶