Endegerlimoglum merhaba, valla 6,5 aylık olduk hala tazyık sorunu yasıyorum. İnternette yazam herseyı denedım yok yok yok olmuyor. Kızım gece harıcınde bas edemıyor halen. Ki zaten meme reddı de yasıyoruz zorla emzırmeye calısıyorum bide birden fazla gelınce sınırlenıp bırakıyor. Bana da 2 ay oldun 3 ay olsun dedıler ama uok yanı. Umarım sızın çözülür herkesın bir degıl cunku 🙏🏻