Merhaba bebeğimin yaklaşık 1 aydır burun hırıltısı var. Öksürük YOK burun akıntısı YOK. Sadece hırıltı var serum fizyolojik yapıp çekiyorum sıvı sümükler geliyor biraz biraz ama bir türlü geçmiyor. Doktora götürdük 2 şurup bi burun spreyi verdi 5 gün kullanın dedi kullandık hala aynı.Başına gelen var mı ?