Sedacyln Kızlar 1 sene olucan doğum yapalı ama ben smeae testi yaptırmdım önemsemedim ama şimdi yaptırmak istiyorum aile hekimliği yapıyormu acaba? Ve nasıl yapılıyor bu test bilgi verirmisiniz
Nereleregidem Sedacyln yapılıyor galiba. Çünkü kırkım çıktığında kadın doğum kontrolünde yapılamadı bu test bana. Sağlık ocağına da gidebilirsin demişti. Alttan suruntu alınıyor çubukla. Acısız bir işlem
elizabeth Sedacyln evet yapılıyor. 30 yaşından sonra düzenli olarak meme kanseri taraması ve smear testi için çağırıyorlar zaten.
irva Demet35 Acı eşiğin düşükse biraz zorlanabilirsin.Benim acı eşiğim cidden çok yüksektir.Ama en son ben bile dayanamayıp yeter çıkar şunu yandı hep diye söylenmiştim.