Oğlum 16 ay 12 günlük. Ve memeye asırı bağımlı. Ayrıca mama da veriyorum. Sütüm zaten en basından beri azdı. Şimdide bana iyice azaldı gibi geliyor. Meme mama olarak gittiğimiz için yemek fazla yemiyor. Yani yedırsem bile illa emmek istiyor karnı tok olduğu halde. Ve yoruyor beni artık memeden kesmek istiyorum. Hem iştahı acılsın daha çok yemek yesin diye. Geceleri de çok zorluyor sürekli kalkıyor emmeye. Uykumuz düzensiz bu yüzden. Memeden kesen anneler nasıl kestiniz? Ve memeden kesme sürecinde göğsünüz şişti mi acıyor mu nasıl yaptınız? Ben uzun süre emmemesini sağlıyorum bazen onda bile dokunamıyorum bazen göğsüme cok acıyor. Süt az ama yine de acıyor nasıl oluyor anlamıyorum. Bu süreci nasıl atlattınız?