Benim kızım 6. Aya kadar da çok gazlıydı, 8 aylık oldu hala bile geceleri çok uyanıyor. Neden her emzirmeden sonra kusuyor onu anlamadım. Maması da gaz yapıyor olabilir. Hipp kullanıyordum kakası yeşil olunca Bebelac gold aldım , bize iyi geldiğini de düşünüyorum .