Masallkiiz Ya 3aylik bebek var gibi göbeğim kaldı ne kullandınız aceba spor 6 Aydan önce yapma dedi doktorum 😔 ne yapsam bilemedim korse mi tayt mi toparlayıcı kızlar yaaa tecrübeli anneler yardım edin 2bucuk ay geçti bu arada geç mi kaldım