hayatbuiste Kızlar uygun fiyata orkide aldığınız yerler var mı Çok seviyorum fakat çok da fiyatlilar Belki uyguna aldığınız bir yerler vardır diye sorayım dedim
Mrvsmt2502 hayatbuiste bacım nasıl besliyorsun nasıl ölmüyor 😂 Birde çiçekçiye gidip onların böyle çiçeksiz gösterişi kalmayan çiçekleri koydukları farklı bölüm oluyormoralara bakmalısın . Gözden çıkardıklarını atıyorlar oraya olursa olur olmazsa çöp diye. Kurtarırım dersen bi bak
hayatbuiste Saafie ay burda 5 tane a101 gezdim ben o zaman. Evdeki renklerin dışında farklı renk yoktu.
Tugcekck Bimin markası 🤣. Ben önceden kotex kullanıyordum ama çok pahalı gerçekten gecen gitti binden aldım 14 tanesi 17 TL biraz ince ama napalm yani 😔
hayatbuiste Mrvsmt2502 suyunu çok vermezsen ölmüyor. Bir de ışığı seviyor Ben bütün gün işte olmama rağmen gunesligi mutlaka açık bırakıp gidiyorum Gün ışığını alması için Zor değil aslında bakması
Pol34 Mrvsmt2502 ikeada öyle bir bölüm vardı. Çiçekleri dökülen dökülmeye yakın orkideleri baya uyguna satıyorlardı halen var mıdır bilmem bayadır gitmedim
Mrvsmt2502 hayatbuiste benim var su dökmüyorum kökleri grileşince spreyle su püskürtüyorum haftada 1 falan ama çiçek döktü bakalım açacak mı. Harici bi şeyler yapıyor musun besin falan falan kullananları duydum pirinç suyu duydum