Kbrkbr canım hastanede sabah 11 de ameliyattan çıktım akşam 6-7 gibi yürüttüler o gece eşimin yardımıyla kalktım bebeğimi o verdi kucağıma bi gece hastanede kaldım eve gidince kendim başıma kalkıp gezip bebeğimle ilgilendim ama kendim almadım kucağıma o verdi yine Çarşamba hastaneden çıktım cuma günü kendim kucağıma alıp evde de her işi yapıyordum ameliyat günü emzirip girdim ameliyata bebeğime süt sağmistim akşama kadar onu verdiler bende toparlandim o sırada akşam bişeyler yedikten sonra da emzirdm kapalı ameliyat zaten 4 yerde yaran oluyor sırt ağrısı oldu biraz göbek Bölgemde ki yara da ağrı vardı ama dayanılmaz değildi Parol içtim bi kaç gün baya da bi gaz sorunun oluyor 🤦 metsil damla verdi günlük 4 kez ama bana hiç fayda etmedi rennie kullandım hamileyken de kullanıyordm oda bir kaç güne geçti şimdi çok rahatım Allah'a çok şükür