Azranurum_06 SalihaArtun benim kızımda yapıyordu doktor ek gıdaya hazır olan bebek kendini belli ediyor diyordu bizde zaten 4. Ayda emmeyi bırakınca erken baslmak durumunda kalmıştık
Egeninannesi2209 Bizde 3 ay olduk bugün çiğneme hareketleri yapıyor ve tükürüyor bolca. Meğer 3. Ay atağıymış😂
Ftmmm111 Egeninannesi2209 aynı şeyi benimkiler de yapıyor ağzında köprücük biriktirip dışarı atıyor bişey çiğner gibi yapıyor 😂
Egeninannesi2209 SalihaArtun evet 12. Hafta atağı diye geçiyor. Atak sonrası seslerin nerden geldiğini kavrayıp kendi sesini keşfetmeye çalışacakmış. Çok eğlenceli olacak 🥰
Azranurum_06 SalihaArtun yani her çocuk farklı yani cnm Bizim doktorumuz öyle demişti anlıyorsunuz hazır olduğunu hareketlerinden
tiredmom_ SalihaArtun normal merak etmeyin. Benim oğlum bir de o yumruğu küçücük ağzına sokmaya çalışıyor sksksksks😂😂😂 Çareyi gece kundak yapmakta buldum yoksa parmak emmeye alışıyor
SalihaArtun tiredmom_ yerim ya onların minik ellerini nasıl tatlılar her hareketleri ayrı güzel maşallah hepimizin yavrularına 🥰❤️
tiredmom_ Egeninannesi2209 sadece geceleri yapıyorum kundak o da parmak emmesine engel olmaktan ziyade gözlerini çiziyor yırtıyor uykusuz kalınca bu yüzden. Yoksa hiç engel olmadım.. Hatta bu yüzden emziği de bıraktı 🙂