Merhaba canım anneler, aranızda yeniyim 17 günlük bebeğim var sağ gözü tikanikliktan dolayı sürekli capaklaniyor netira damla kullanıyoruz ama her uyuyup uyandığında gözü tamamen yapışmış oluyor ılık su ile temizliyorum ama zor oluyor. Birde burnu sürekli pislenip tıkanıyor doğal damla ve aspiratör kullanıyoruz ama oda sürekli olmaya devam ediyor. Bu durumlarda ne yapmam gerekiyor şaşırdım kaldım resmen ilk çocuğum acemiyim