Ben çok büyük bi salaklk yaptm ölseydm de yapmasaydm nolur siz de kızmayın kahrolmuş durumdayım. Kızıma laktazm veriyorum dolapta saklnıyo diye kaşığa damlattm sadece 2damla ve soğuk olduğu için çaycının üstüne tuttum biraz ısınsın istedim çok ağlıyodu diye verdin birden ağlamaya başladı sonradan anlfm kaşığın sıcak olduğunu böyle bişey nasl yaptm blmiyorm😞😞 bir damlasını belki yutmuştur belki damla okadar sıcak bile değildir çok tutmamıştm ama kaşık sıcaktı çünkü Bir dakika kesintisiz ağladı hemen su damlattm ağzına ve emzirmeye başladım sustu sonra ama canı çok acıdı 😞 eşim acile gidelimmi diyor bi akıl verin bişey söyleyin
Dudağının kenarı çizgi şekilde kızardı kaşığı değdrdgm yer