Betlygt biz kesinlikle bu kusma yüzünden artık pes ediyoruma kadar geldim. Doğduğu andan beri kusar mı bir bebek diye düşünüyorum durmadan. 6 aylık olacak diye hafta sonra hala devam eder azaldı çok şükür. Ek gıdaya geçincede rahatladı biraz. Alerjik bir bebek kendileri beni emince kusar sağolsun. Alerji diyeti bile yaptım ilaçlar kullandık ama kusması durmadı. Doktor da artık kusucak yapacak bir şey yok dedi. Hala üst yetiştiremiyoruz.