KumsalAda2 hastane de topuk kanı alınmıştı ama yine sağlık ocağına aldırırsınız dendi sağlık ocağından aradılar proteini yüksek çökmüş tekrarlayalım dediler eğer yüksek çıkarsa hastaneye sevk olur yatış için dedi başına gelen var mı ne demek
Sarikuzumalp KumsalAda2 Sağlık ocağı ölçümleri genelde yanlış çıkıyor. Oğlumdan da almışlardı defalarca. Hepsinde yüksek çıktı dediler. Birde hastanede bakılsın dediler. Hastaneye gittik bakıldı normal dendi. Tekrar sağlık ocağında baktırmadan direk hastanede baktırın bence.
Baby_19 Aynı durum bizim başımıza da geldi biz en yakın hastanedeki metabolizma bölümüne götürdük orada tekrar test yaptılar ve çıkmadı sağlık ocağına tekrar gönderdiğimiz test de de çıkmadı bazen yanılmalar olabiliyor