Hanımlar 3.5 aylık bebeğim koltuktan aşağı düştü. Daha dönemiyor aslında yanına yastıkta koymuştum ama nasıl düştü anlamadım ilk başta bir ağladı sakinledi sonra 2 saat geçti üstünden tekrar ağlamaya başladı susturamadım acaba bir yerine bir şey mi oldu da ağlıyor yoksa normal ağlaması mı bilemedim yaşayan var mı