Mlkkrm mammacitahll_1 Kızzz nıyee 😂😂😂 hakkımızı arıyacaz tabıkı sen pizza alırken 5 tl len eksık olsun vermezler sana onu bızde arıyacaz hakkımızı tabıkı
mammacitahll_1 Mlkkrm Sonsuz haklısın 🙏 😅 hele oyle bişi olsun ben onların var ya dükkanlarıni başlarına yikarim ben onlari var ya sosyal medyada lincletirim, ayaklarını ağızlarına sokarım (Nasılım ama korkutucu dimi?) 🤣🤣😊
Mlkkrm AntiSosyallKelebek 😂😂😂 ben olsam yakarım ya o bıcegı yeseydı dusunsenıze hep bır tramva olarak kalacaktı ve belkıde artık hıc bısı yıyecemıyecektı dısardan
Sarikuzumalp myemye_12 Benimde başıma gelmişti bir kere. İsim vermeyim aynı şekilde yaşadım. Ekmek arasıydı son anda gördüm 🤮 gidip hemen gösterdim cevapları beni şok etti. ‘isterseniz değiştirelim yeniden hazırlayalım’ 😂 dedim şaka mı bir daha asla buradan yemem kalsın 😃