Gunes789 Ben çok büyük bi salaklk yaptm ölseydm de yapmasaydm nolur siz de kızmayın kahrolmuş durumdayım. Kızıma laktazm veriyorum dolapta saklnıyo diye kaşığa damlattm sadece 2damla ve soğuk olduğu için çaycının üstüne tuttum biraz ısınsın istedim çok ağlıyodu diye verdin birden ağlamaya başladı sonradan anlfm kaşığın sıcak olduğunu böyle bişey nasl yaptm blmiyorm😞😞 bir damlasını belki yutmuştur belki damla okadar sıcak bile değildir çok tutmamıştm ama kaşık sıcaktı çünkü Bir dakika kesintisiz ağladı hemen su damlattm ağzına ve emzirmeye başladım sustu sonra ama canı çok acıdı 😞 eşim acile gidelimmi diyor bi akıl verin bişey söyleyin Dudağının kenarı çizgi şekilde kızardı kaşığı değdrdgm yer
Aezgi Gunes789 gecmiş olsun bugün düzleştirici yaparken parmağımın ucu yandı acısına dayanamadımmm kac saat ağrıdı eğer bebeğinizinde canı cok yanıyorsa ağlar huzursuz olur
Simay-19 Gunes789 öncelikle geçmiş olsun, sakin olun kendinize kızmayın. İstemesek de olabiliyor böyle durumlar… derisi çok hassas su toplayabilir yandıysa o yüzden bi doktora görünün derim, bebekler için yanık kremi vs var diye biliyorum.
Aezgi Gunes789 bence götürün biraz daha büyük olsa eline soğuk meyve verin dicektimm soğık acısını alır diye ama ufakmıs ağlıyorsa cank yanıyo demekki yavrumm😪
Erdemalp Gunes789 ya olabilir yorgunuz dalginlik olabilir. Bilerek yapmadiniz ya. Ama bi goturun belki rahatlatici bir ilac verirler. Yazik yavrumm cok kucukmua daha.
Gunes789 Arkadaşlar cvp bile yazamadm tşk ederm hepinize ışıkla tuttum dudağının içi çok az kabarmış bir de dudağın kenarı çok üzgünüm doktora gidecğz