Ecemsu12 Arkadaşlar iyi akşamlar. 16 aylık bebegimi emzirirken vücudu bana sıcak geldi ölçtüm atesı 36.6 ydı ama huzursuzluk vardı yine 1 saat sonra falan huzursuzluğu arttı ateşi 38 oldu. Calpol verdim 40 dk once ama hala ateşi 38 düşmedi. Uyudu şimdi de çorap giydirdim ama üstünü ortmedim uyandırıp duş aldırmam gerekir mı hangi aralıklarla atesını ölçmeliyim
blue5 Ecemsu12 benim bebegim de 16 aylik. 3 gun gece ates cikiyor. Bizim orta kulak enfeksiyonu vardi zaten igne kullaniyordu antibiyotik ben tekrar goturunce doktor grip olmus dedi. Sizinde belki gribal birseydir. Ben dus aldirdim ve sizin gibi calpol verdim. Corap giydirmedim ince birsey giydirdim. Eger yukseliyorsa sadcee zibinla birakiyorum.
66arasim Ecemsu12 Üzerini fazla kalın tutmayın direk duşa sokmak yerine ılık kompleks yapın ateşi duşmezse şuruba yönelin derim doktorumuz o şekilde yönlendirdi yinede doktorunuza danışın çünkü ateş vücudun savunma mekanizması hemen cökertmek çocuğu dahada kötü eder
Ecemsu12 blue5 çorap giydirdim içinde yarım atlet üstünde ince penye alt üst takım çarem 21.5 derece üstünü örtmedim iyi mi acaba
Ecemsu12 66arasim uyuyor şimdi uyandırmak ta istemıyorum çok huzursuz olcak. Kaç dk da bir ölçeyim atesını
deniz-95 Ecemsu12 ateşi 38’se eğer çocuk sadece zıbınla kalsın. Ilık bezi alnına kol eklemlerine koyun. 4. Saati doldurunca dolven verin. Belli ki calpol etki etmedi.
cankuzularim Ecemsu12 çocuğu soyun sadece askılı atletle yatırın calpol 45 dk 1 saat içinde etki gösterir
Kuziko Ara ara alnına vücuduna bakın çok sıcaklık hissederseniz ölçün, sıcaklık hep varsa 10 dakkada bir, şurup verdiyseniz zaten yavaş yavaş düşmeye başlaması lazım, tabi hemen değil. Şurubu da çok vermeyin 38 üstüne çıkmadığı sürece
Ecemsu12 Kuziko ateşi düşerse üstünü örteyim mi üşür mü acaba ateşi düşerse suan ev seri. Dogalgazı kapadım üstünü örtmedim tabi atesli diye de
Kuziko Ecemsu12 düştümü ateşi şuan nasıl? Böyle durumlarda ben çorap giydirmiyorum, üstünü açık bırakıyorum sürekli takip ediyorum ateş düşmeye başladığı an yavaş yavaş örtüyorum,zaten geceleri olur ateş genelde
cankuzularim 10 gundur domuz gribiyiz 3 cocugumda hastalandı hatta biri 20 günlük tu 4 bucuk ve 3 bucyk yanındakilerin atesi 39.8 de takılı kaldı her evde bulunması gerekiyor bence ates düşürücü bantlar var calpol dolven dönüşümlü verdim 1 2 saatte bir dus aldırdım limo sürdüm ayaklarına ve bantlar sürekli dönüşümlü olarak 1 saat te değiştirdim 38.5 dan assagi inmedi 3 gun sonra serum takıldık o gün iyiydik ama serumdan sonraki 2.gun yine ateş cikti çok lanet bir hastalık küçüğe yapabildiğim tek şey calpol ve soğuk uygulama yapmak ben bile 20 gunluk çocuğumu sadece zibinla tuttum 38.3 den sonra yükselmedi hepsini doktor kontrolünde yaptim hastane de kesinlikle yer yok dedi serumu bile eve geldiler takmaya
Ecemsu12 cankuzularim çok çok geçmiş olsun insallah bızım de bu şekilde bir grip degıldır. Smdi iyiler insallah çocuklarınız siz.. Son zamanlarda görüştüğümüz kimse grip degıldı hasta degıldı parktan geçtiğini düşünüyorum çocuğumu mutlu edeyim derken hasta ettim:(
ObirAnnnee Ecemsu12 İnce giydirin, ılık kompres yapın eğer hala düşmüyorsa uyandırıp duşa sokun. İlacın 1 saat içinde 1 derece düşürmesi beklermiş genelde doktorlar. Eğer dirençli düşmeyen ateşse hastaneye gitmenizde fayda var. Birde kullandığınız ilaç yeni açılmış kutumu eğer 1 ay geçtiyse etkisi azaldığı içinde düşürmez.
cankuzularim Ecemsu12 çok tesekkurler 🌺bizde Sarılık kontrolü için mecbur hastaneye gittik orda kaptık grip e çevirdi su an burun akıntısı var miniğin sürekli burnunu açık tutmaya çalışıyorum zatureye çevirmesin diye
Hafsahuma6-1 Ecemsu12 bizde 10 aylığız hiç. Bir şey yokken inatcı bir ateşle mücadele ettik şükür 2 gündür iyiyiz hekimim yanımda uygulaması indirin ölçeği ona göre ayarlayın kilosuna götüne birde çorabını çıkarın bi kolsuz zıbınla dursun eğer eviniz soğuksa ince bi alt giydirin