Bilge_miray00 Bende 36+2’de doğum yaptım, 3 gün küvezde kaldı bebeğim, çok iyi anlıyorum seni, onu orada bırakıp eve dönmek ölüm gibi bir şey ama emin ol orada daha iyi bakıyorlar ve daha iyi toparlanıyor, sabırlı ol sağlığı yerinde olsun da bırak küvezde olsun, dua et bol bol 🤲🏻