Uykusuzhayat bilemiyorum neden olduğunu ama iki ay çektim sonra azalarak geçti. Doğumda eklemler ayrılıyor VS diyorlar onun etkisidir belki. Birde benim doğumum çok hızlı oldu. Suyum geldi sabah öğlene doğurdum. Sancı falan çok fazlaydı belki o da etkiliyordur