Kesinlikle bebeğinize bir şey yedirip içirmeyin. Ben 6 gün beklerdim her defasında. Eğer sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal. Gaz masajı yapın, ayaklarını bol bol hareket ettirin. En olmadı bebeğiniz gerçekten rahatsızsaa doktorunuza gidin lütfen