Beraninannesii Doğum yapalı 6 ay oldu . 2ci ayimda regl olmaya başladım ilk ayimda beklenen günde olmuştu . Son zamanlar +10 gün atıyor . Yani bu normal mi doktora gitmeli miyim .
Feyzosumunannesi Beraninannesii dogumdan 4 bucuk ay sonra adet oldum diğer ay olmadım o kadar xok korktum ki kendılıgınden 1 ay sonra oldu şuan 7naylık ve 4 gün gecıkme ile bugün yine adet oldum şükür normalmıs