11 ay 18 gunluk 1 haftadir hasta o yuzden mama icmiyoe burnu tikali diye dusundum. Bogazlari agriyordu yarin antibiyotigi birakiyoruz. Gecmis olmasi gerekir bogazlarin. Burnuda gecti. Gece biraz hirilti var sadece. Ama bebegim mamayi birakti. İcmek istemiyor. Yemek verince yiyor ama mama veriyorum istemiyor. Cisli bez sayisida azaldi. Zaten suya duskun bir bebek degil yemegin arkasindan icer sadece o da cok az. Doktor kontrolumuz pazartesi gunu. Ama ben cok kafaya takiyorum. Erken mamayi birakan bebekler varmi merak ediyorum.