kbrsuzen24 Kızlar ana kucağı babybjorn baktım 4.300 diyor. Birde benzeri mamma marka var 1.300 civarı. Arada 3.000 fark var. Sizce hangisi alınmalı ?
Asyaveannesi04 kbrsuzen24 ben babybjörn aldım sapasağlam muadil ne kadar sağlam olur bilemiyorum 11.5 aylık hala üstünde uyuyor doğduğundan beri
Bayancorek kbrsuzen24 mamma dan çok memnunum , babyjörn de kullanan var çevremde neredeyse aynı ürün onu almazdım fiyatından dolayı.
Bayancorek kbrsuzen24 4 aylık şuanlık memnunum ben, arkadaşımın bebeği 8 aylık oda mamma kullanıyor hala sağlam ve memnun oda.