Enesim34 Arkadaşlar doktorlar 6. Ayda tekrar göz muayenesi yapılsın demişlerdi doğum yaptığım yerde. Sakarya da ya da Bolu’da tavsiye edeceğiniz göz doktoru var mı ?
okuyor Enesim34 dünya göze götürdük biz. Serdivanda. 3 aylık falandı. Doktorun adını hatırlamıyorum yaşlı tatlı bir amcaydi. Ölçüm yapan kişiler de tatlıydı. Hiç ağlamadı bebeğim.