Mgily merhaba, bahsettiğiniz kremi kullanmadık kızımda ama impetex ve advantan m kullandık. Kortizonlu kremler uzun süreli kullanıma uygun değiller. Doktorumuz maksimum 5 gün demişti ki o kadar bile kullanmamıza gerek kalmamıştı, hemen söndürüyor.
Mustela stelatopia serisinin şampuan ve losyonunu almıştım. Cildine yağ kesinlikle kullanmadım gözenekleri tıkamaması adına. Kıyafetlerini ayrı yıkıyorum hala, ona özel deterjan kullanıyordum yumuşatıcısız. Bir de zyrtec damla, 2 yaş sonrasında da şuruba geçti. Alerji durumlarında veriyorum sadece.