Aselin_annesii Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu. lavaboda tek seferde kalın mukuslu bir akıntım oldu normal akıntı gibi değildi sezaryen oldum bu arada. Nedir bu yaşayanınız var mı?
Gc9098 Aselin_annesii Benim de ara ara oluyor bebeğim 21 aylık normal doğum yaptım acaba enfeksiyon falan mı diyorum kendi kendime
Glrmila Aselin_annesii yumurtlama dönemin de bu akinti olur saydam renksiz. Cocuk istemiyorsaniz dikkatli olun bu akintiyi gördüğünuzde bilin ki yumurta çatlamış
Aymirahilall Tatlican Glrmila Aselin_annesii Gc9098 Kızlar bende normal doğum yaptım 1 buçuk ay oldu kanamam yok artk ama akıntım var değişik akıntı ama önce yeşil bezimi kaç saat değiştirmesem maviye dönüyor siz de de öyle mi
Aselin_annesii Glrmila teşekkür ederim eşim asker olduğu için çok dikkat etmeme gerek yok 🫠🤣 ayda yılda bir görüşüyoruz yine de sağolun açıklamanız için ♥️
Glrmila Aselin_annesii ben 10.yil.boyunca cocuk.icin.tedavi gördüğümden bu alanda.master yaptim😅 o akinti yi gördüğümde altin gün derdim simdi cok şükür evladim kucağımda. Her bayanda olagan bir.durum kimisi bu akintiyi farkedemiyor bazi aylar da sahit oldugunuz gibi gormemek imkansiz oluyor
Tatlican Aymirahilall Ben normal dogum yapmadim .bende boyle bir sey yok ama belki normaldir bilemedim