Zcelik ay canim seni korkutmak gibi olmasin ama biz kızımla ilk bindiğimizde 6 aylıktı, uçağa bindik inene kadar ağladı yaa düşün Mardinden İstanbul’a kadar hiç durmadan, arkadan bir abisi telefonundan çocuk şarkılari olan video bile açtı ama yok hiç susmamışti ondan sonrakiler de hep uyudu ilk bindiğimiz biraz sıkıntılı geçmişti